همشهری‌آنلاین: مدیرعامل باشگاه پیام خراسان رضوی گفت: همه چیز برای شکست دادن استقلال آماده است.

به گزارش ایسنا، جواد ایزدی افزود: پیام به لحاظ وضعیت روحی و جسمی در شرایط عالی به سر می‌برد و کل تیم عزم خود را جزم کرده است که در بازی آخر استقلال را شکست دهد و در لیگ برتر بماند.

وی ادامه داد: کمیته 5 نفره منتخب استاندار خراسان رضوی تمام مسایل دو تیم ابومسلم و پیام را تعقیب می‌کند و همه گونه از این دو تیم حمایت کرده است و اقدامات آن‌ها تاکنون تاثیر خوبی در شرایط پیام داشته است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته 5 نفره برای فصل بعد در حال برنامه‌ریزی است و از هم اکنون یک سری شناسایی‌ها شروع شده است که انشاء‌الله بعد از نتیجه‌گیری در بازی آخر آن‌ها را شروع خواهد کرد.

ایزدی با اشاره به پاداش هنگفت تیم استقلال برای بازیکنانش در بازی آخر تصریح کرد: بضاعت پیام در حد استقلال نیست و بازیکنان ما هم چنین توقعی ندارند اما ما در حد خودمان پاداش‌هایی برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: چشم بازیکنان ما به مسایل مالی نیست، بازیکنان پیام تاکنون غیرت خود را نشان داده و از این به بعد هم خواهند داد.

مدیرعامل باشگاه پیام با اشاره به محبوبیت تیم استقلال در شهرهای مختلف کشور خاطرنشان کرد: در جلساتی که با تربیت‌بدنی و فدارسیون فوتبال داشته‌ایم مقرر شده است که در بازی هفته پایانی لیگ برای هواداران استقلال از حداکثر ظرفیتی که قانونا مشخص شده است استفاده شود و نه بیشتر.

وی افزود: در ورزشگاه ثامن به اندازه‌ای که قانون اجازه می‌دهد به هواداران استقلال صندلی می‌دهیم و امیدواریم که مسوولان استانی هم در این خصوص از ما حمایت کنند.

ایزدی ادامه داد: از تمام مردم مشهد می‌خواهم که در روز بازی به ورزشگاه بیایند و تیم خود را تشویق کنند، وضعیت دو تیم پیام و ابومسلم خطرناک است و ما امیدواریم با حمایت هواداران و غیرت بازیکنانمان به پیروزی دست یابیم.

وی تاکید کرد: از رسانه‌های استانی می‌خواهم مراقب حواشی احتمال که ممکن است رقبای دو تیم ابومسلم و پیام برای آن‌ها ایجاد کنند باشند و به این دو تیم کمک کنند تا بازی‌هایشان را در یک فضای ورزشکارانه و جوانمردانه انجام دهند.

کد خبر 79858

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز